Sidebar

„Arqus“ aljansas skelbia penktąjį dėstymo meistriškumo apdovanojimų (angl. Arqus Teaching Excellence Award) konkursą. Šiais apdovanojimais siekiama įvertinti dėstytojus, puoselėjančius pavyzdines, inovatyvias ir meistriškas ugdymo praktikas ir mokymosi kultūrą, peržengiančią disciplinų ribas ir įgalinančią studentus klestėti įtraukioje, bendruomeniškoje ir dinamiškoje mokymosi aplinkoje.

53484581509 a4dbde0e3d k

Vykdydamas savo misiją skatinti bendradarbiavimą ir įtraukųjį ugdymą, „Arqus“ aljansas dėstymo meistriškumo apdovanojimais pagerbs iniciatyvas ir projektus, susijusius su moksliniais tyrimais pagrįstais, į visapusišką studentų ugdymą ir įgalinimą orientuotais mokymo ir mokymosi metodais.

Apdovanojimams galima siūlyti mokymo iniciatyvas ir projektus, įgyvendintus nuo 2024–2025 mokslo metų pradžios.

Kviečiame teikti paraiškas, atitinkančias toliau išvardytus esminius kriterijus:

  • ● Į studentus orientuotas mokymas: nuosekliai taikomi į įvairius studentų poreikius orientuoti mokymo metodai, leidžiantys įgyvendinti įtraukiojo ugdymo praktikas.
  • ● Mokytis skatinantis vertinimas: nuosekliai įgyvendinamos vertinimo ir grįžtamojo ryšio strategijos, skatinančios mokytis, tobulėti, taikyti metarefleksiją ir plėtoti dialogą apie mokymosi procesus.
  • ● Moksliniais tyrimais pagrįsti mokymo ir mokymosi metodai: geresniems mokymosi rezultatams pasiekti taikomi moksliniais tyrimais grįsti ugdymo metodai.
  • ● Tarptautiškumo integracija: į procesus įtraukiama tarptautiškumo dimensija, praturtinanti mokymosi patirtis ir ugdanti tarpkultūrinį mąstymą. Praktikos pavyzdžiai: tarptautinių atvejų analizė, bendradarbiavimas su tarptautiniais partneriais ar ekspertais, tarpkultūriniai mainai ar diskusijos, globalių problemų ir perspektyvų įtraukimas į dalykų programas ar kitas veiklas, padėsiančias paruošti būsimus absolventus šiuolaikiniam globalizuotam pasauliui.
  • ● Perkeliamumas ir pritaikomumas: kuriamos mokymo iniciatyvos, kurias galima pritaikyti kituose švietimo srities kontekstuose, taip užtikrinant jų tęstinumą ir tvarumą.
  • ● Aktualumas ir poveikis: dėstytojas (-a) reflektuoja projekto aktualumą ir poveikį studentų mokymuisi, aiškiai atskleisdamas (-a) jo reikšmę mokymo ir mokymosi eigai.

Daugiau informacijos rasite čia.