Taikomosios fizikos studijų programa tiems, kurie nori detaliai pažinti mus supanti pasaulį ir šias žinias pritaikyti tobulinant aplinką, kuriant naujas technologijas ir prietaisus. Taikomoji fizika tiems, kurie „rytoj“ ruošiasi pritaikyti praktiniam panaudojimui reiškinius kurių „vakar“ dar nežinojome.

Ir jei būsimiems studentams kyla klausimas „Ką veiksiu pabaigęs šias studijas?“, galime pateikti daugybę pavyzdžių. Programos absolventai sėkmingai dirba daugelyje aukštųjų technologijų įmonių, tokiu kaip : „Altechna“ , „Šviesos konversija“, „Eksma optics“ „Thermo Fisher Scientific Baltics“ „Interlux“ bei kuria savo verslus.

Žinoma, nemaža dalis programos absolventų  studijas tęsia fizikos, technologijų ir inžinerijos magistro studijų programose. Šios studijų programos absolventai pasirinkę akademinę karjerą  sėkmingai dirba mokslininkais Lietuvoje (Vilniaus Universitetas, Nacionalinis mokslų ir studijų centas, Nacionalinis Vėžio institutas ir kt.) ir kitose pasaulio mokslo centruose.

Šioje bakalauro studijų programoje studentai ne tik įgyja gilias fizikos ir matematikos žinias, bet ir laboratorinių bei praktikos darbų metu „prisiliečia“ prie naujausios eksperimentinės įrangos įvairiose tyrimų srityse. Naudodami šiuolaikinius teorinius ir eksperimentinius tyrimo metodus studentai įgyja žinių, kaip atliekami naujų reiškinių tyrimai, kuriamos ir tvirtinamos teorijos, testuojami nauji tyrimo metodai ir prietaisai, kaip nustatomos įrangos veikimo ir patikimumo ribos. okios žinios yra labai reikalingos šiuolaikinėje žinių visuomenėje, kurioje aukščiausia pridėtinė vertė kuriama kuriant ir dirbant su naujomis kartais dar pilnai nesuprastomis technologijomis.

Svarbu paminėti, jog studentai turi plačia galimybę rinktis specializuotus dalykus susijusiu su juos labiausia dominančiomis sritimis: biologinių sistemų fizika, puslaidininkių fizika, fotonika, aplinka ar atsinaujinančia energetika.

Pamatykite ir iš arčiau susipažinkite su šia studijų programa:

Daugiau informacijos apie šią studijų programą čia